lotteincanada.reismee.nl

De laatste voorbereidingen!

Hallo allemaal,

Nog 11 dagen.. dat gaat best snel. Toen ik in september opeens besloot een tussenjaar te nemen, had ik nooit verwacht dat ik nog een paar maanden naar een High School zou kunnen. Toen ik erachter kwam dat ik mij nog kon aanmelden voor een uitwisseling naar Canada via TravelActive, was voor mij de knoop vrij snel doorgehakt.

Destijds leek het allemaal nog vrij ver weg, en vertelde ik mensen dat ik in het nieuwe, aankomend jaar voor een paar maanden weg zou gaan.. En nu is het al bijna zover. Afgelopen middag kreeg ik mijn vliegtickets binnen, en nu is het een kwestie van de laatste voorbereidingen, inpakken en wegwezen.

Die laatste voorbereidingen zijn er niet meer zoveel. Langzaam aan is mijn to dolijstje steeds kleiner aan het worden. Dikke winterjas, muts en sjaal? Check. Handschoenen? Che.. oh nee wacht, die moet ik dus nog halen. Zo zijn er van die kleine dingen die je toch nog moet doen, ook als je dacht dat je alles wel zo’n beetje had.

Er zijn dus nog een paar kleine dingen die moeten worden aangeschaft, en ook mijn plan voor aankomst kan nog wijzigen. Mijn gastgezin kan mij namelijk niet op komen halen omdat het vliegveld zo’n 4 à 5 uur bij hun woonplaats vandaan ligt. Misschien kan ik meerijden met een andere uitwisseling student die op hetzelfde moment aankomt en die ook naar mijn High School zal gaan, maar het is waarschijnlijker dat ik de eerste nacht in een hotel overnacht en de volgende dag met een shuttlebus naar mijn woonplaats ga.

Verder moet er natuurlijk nog afscheid worden genomen van vrienden en familie. Van de meesten neem ik aankomende week afscheid. Ook op mijn werk ga ik nog gezellig mee naar een personeelsfeest 2 dagen voor vertrek, omdat ik ook mijn collega’s 3 maanden niet zie.

De volgende blogpost komt waarschijnlijk online wanneer ik al in Canada ben. Daarin alles over mijn heenreis, aankomst en eerste indrukken!

P.S., mocht je het leuk vinden om een melding te ontvangen wanneer ik een nieuw artikel post, dan kun je je abonneren op mijn mailinglist ;).

Reacties

Reacties

Annika

Bijna spannend!!!

Mama

Nog even de laatste spullen samen shoppen, en dan je koffer pakken. Ik zie hoe enorm je je er op verheugd! xxx

lisa

lieve lotte je nichtje hier we gaan je allemaal heel erg missen en ik weet zeker dat je een fantastische tijd gaat beleven veel plezier X je nicht lisa♥

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active