lotteincanada.reismee.nl

Aftellen!

Hallo lezers,

Het is bijna zover; over 27 dagen vertrek ik naar Canada om 3 maanden High School te volgen! Op 30 januari stap ik om 13:30 op het vliegtuig naar Toronto, om vanaf daar door te vliegen naar Halifax, de hoofdstad van Nova Scotia. Vervolgens is het nog een paar uur rijden naar mijn nieuwe woonplaats, Brazil Lake.

Ik weet nu ongeveer een maand bij wie ik daar ga wonen; mijn gastouders Laura en Kevin, en hun zoontje Elijah van negen. Ze hebben een hond en een aantal katten. Hoeveel katten precies is echter nog een verrassing, haha.

Brazil Lake is een ontzettend klein plaatsje, waar dus ook geen middelbare school zit. Daarom ga ik naar school in Yarmouth, de hoofdstad van mijn schoolboard. Ik word dan ook iedere dag met een grote gele schoolbus voor mijn huis opgepikt, omdat je ongeveer 30 à 40 minuten onderweg bent. Mijn school heet de, hou je vast, Yarmouth Consolidated Memorial High School. Welke vakken ik daar ga volgen weet ik nog niet precies, maar er zijn wel bijzondere vakken daar die we in Nederland niet kennen zoals Oceanografie en Journalistiek. Daarnaast zal ik ook mee gaan doen aan een naschoolse activiteit.

Via deze blog hoop ik degenen die reizen interessant vinden een beetje op de hoogte te houden. Binnenkort meer over mijn vertrek, gastgezin, plaatsing, en ook waarom ik nou precies voor een uitwisseling naar Canada heb gekozen!

Reacties

Reacties

Mariska Wesselius

Nog even en dan is het zover!
XXX mama

Mirte

?? you go girl!

Omander

Yessss you Canada!

Oma

Wat een goed begin van, naar ik hoop, een uitgebreid en boeiend reisverhaal.
Succes lieve, ondernemende meid! Oma

Oma thea

Wat een goed voorwoord van, naar ik hoop, een spannend verhaal. Veel succes ondernemend, lief jong mens. Oma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active